Het team

Het team van OBS Broekhem
De leiding van de school is in handen van Eefje de Wever, directeur en Charles de Jong, locatieleider. Samen zijn zij de directie en geven leiding aan het onderwijskundig beleid van de school. Bij afwezigheid van de directeur is Charles het aanspreekpunt.

Groep Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag

Cindy
Cindy
(tot 11 uur)

Om de week komt juf Anouk op dinsdag muzieklessen verzorgen in alle groepen.

Op vrijdag verzorgt meester Luc de gymlessen.

Onze conciërge Rob komt 1x in de week om diverse werkzaamheden in en rondom school uit te voeren.

Extra hulp in de groep
De school heeft dit jaar de mogelijkheid om op bepaalde momenten groepen extra aandacht te geven aan groepjes leerlingen door de inzet van een onderwijsassistent en de leerkrachtondersteuner..
Daarnaast biedt de school stagiaires van verschillende instellingen de mogelijkheid om praktijkervaring op te doen binnen hun eigen expertise; begeleiden van leerlingen, ondersteunen in de klas en ondersteunen en geven van gymlessen. Het merendeel van de stagiaires zijn van Arcus , Leeuwenborgh en het Cios.
Wij vinden het belangrijk om jonge mensen op te leiden en te begeleiden in hun ontwikkeling. De stagiaires participeren binnen de school als een volwaardig teamlid en ondersteunen de leerkrachten, zowel in als buiten de groep. Zij staan te allen tijde onder de supervisie van hun directe mentor.
Charles coördineert de inzet en begeleiding van deze stagiaires.
En wij zijn blij met de hulp van onze vrijwilligsters Marion en Nataliia!